سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد که به تازگی قراره راه اندازی بشه تمامی فرایند های ارتباطی دانشجو ها رو پشتیانی کنه . این سایت علاوه بر ایجاد تعامل راحت تر دانشجو ها با دانشگاه ، باعث ایجاد مهارت آموزی و درامدزایی اونا هم میشه .


دانشگاه آزاد در رتبه بندی جهانی جزو صد دانشگاه برتر جهانه و اعتقاد داره که دانشگاه نباید صرفا محلی برای تحصیل دانشجوها باشه و اونا باید بتونن با رشد ابعاد شخصیتی خودشون ، حداقل یک مهارت رو در کنار آموزش و پژوهش یاد بگیرن .

به همین دلیل سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد رو که شامل زیر مجموعه های مختلف در بخش های آموزشی و بخش ها کاربردی مرتبط با زندگی اجتماعیه رو به دانشجو های این دانشگاه معرفی کرد . در ادامه این مقاله در مورد سایت دانشجویار و بخش های مختلف اون توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد با هدف استفاده ای کارامد از فضای مجازی قصد پشتیبانی تمامی فرایند های ارتباطی دانشجو های این دانشگاه رو داره . این سامانه در 5 فرایند اصلی فعالیت می کنه که سعی بر این داره تا بستر بزرگی رو برای فعالیت دانشجو ها و اعضای تشکل های دانشجویی ایجاد کنه .

به طوری که دانشجو ها و فارغ التحصیلای دانشگاه آزاد علاوه بر این که می تونن امکان پیگیری فرآیندهای آموزشی خودشون رو از طریق این سامانه دانشجویار داشته باشن ، می تونن از طریق این سایت به درآمد زایی و یا کسب و کار نیز بپردازن .

این سایت در فاز اول خود 4 خدمت رو در اختیار دانشجو ها قرار داد که شامل کارت دانشجویی دیجیتال ، پالایش سلامت ورودی های جدید ، استاد راهنما  و استاد مشاوره فرهنگی بود .

 

هنوز آدرس سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد اعلام نشده ولی به محض فعال شدن این سایت علاوه بر لینک ورود به سامانه ، راهنمای تصویری عضویت و ورود به اون رو میذاریم .

 

 برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر بخونین .

بیشتر بخوانید: سامانه دان

 

 

 

 

 

امکانات سایت دانشجویار دانشگاه آزاد

سایت دانشجویار به عنوان یک سامانه مکمل در عرصه فعالیت های دانشجویی و ارتباط دانشجو با دانشگاه فعالیت می کنه که به مرور مواردی که نیاز دانشجوهاست به این سامانه اضافه میشه . البته این کار توسط خود دانشجوها و اعضای تشکل های دانشجویی نیز قابل انجامه .

این سامانه یک بستر بزرگی رو برای دانشجو ها ایجاد کرده تا در کنار آموزش با مهارت آموزی بتونن درامدزایی برای خودشون داشته باشن و باعث گسترش سایت دانشجویار بشن . همون طور که گفته شد این سامانه دارای 5 فرایند اصلیه که باعث راحت تر شدن ارائه انواع درخواست و سوالات دانشجو ها از مسئولان دانشگاهی شده . این فرایند ها شامل :

  1. ارتباط و تعامل دانشجو با امور اداری ، رفاهی و سلامت

  2. ارتباط و تعامل دانشجو با امور آموزش و مشاوره فوق برنامه اعم از مشاوره روان شناختی ، مشاوره دینی ، مشاوره فرهنگی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره حقوقی و ...

  3. ارتباط و تعامل دانشجو با استاد راهنما و گروه آموزشی

  4. ارتباط و تعامل دانشجو با مسئولان دانشگاه و واحد ( ریاست و معاونین ستاد و ... )

  5. ارتباط و تعامل با امور فرهنگی و اجتماعی اعم از نشریات ، تشکل ها ، کانون ها ، دبیرخانه های رویدادهای اصلی و ...

علاوه بر سایت دانشجویار ، سایت آموزشیار هم برای برای انجام امور دانشجویی ایجاد شده .

بیشتر بخوانید: سایت آموزشیار

 

زیر سامانه های سایت دانشجویار

همون طور که گفته شد هدف از ایجاد سایت دانشجویار دانشگاه ازاد علاوه بر ایجاد تعامل و همکاری راحت تر دانشجوها با دانشگاه ، کسب مهارت آموزی و درامدزایی برای دانشجو ها هم هست که در ادامه زیر سامانه های این سایت رو گفتیم .

 

  حوزه راهنمایی و مشاوره

  حوزه اتوماسیون درخواست‌ محور

  حوزه بازار بهم‌ رسانی

 حوزه پیام‌ رسان و شبکه‌ های اجتماعی

 حوزه فروشگاه آنلاین

 حوزه کتابخوابی دیجیتال

 حوزه امور بانکی

 حوزه بارگذاری محتوای مطلوب

در ادامه بخوانید: سایت وادانا

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت دانشجویار دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سایت دانشجویار دانشگاه ازاد چیه ؟

✔️ دانشگاه ازاد با هدف مهارت آموزی و کسب درامد دانشجو ها این سایت رو راه اندای کرده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ سامانه دانشجویار شامل چه حوزه هایی میشه ؟

✔️ ان سامانه در حوزه های مختلفی فعالیت می کنه که یکی از فرایند اصلی این سامانه ارتباط و تعامل دانشجو با امور اداریه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ لینک ورود به سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد چیست ؟

✔️ دانشجو ها برای ورود به سامانه باید وارد سایت daneshjooyar.com بشن که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع :  سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: